یک اسیر فلسطینی چهارشنبه شب گذشته در دومین حادثه حمله به زندانبانان صهیونیست، با سلاح سرد یک زندانبان صهیونیست را در یکی از بخش های زندان نقب مورد حمله قرار داد و زخمی کرد.

یک اسیر فلسطینی زندانبان صهیونیستی را در زندان نقب زخمی کرد

به گزارش "قدس آنلاین"، "احمد عمر نصار" از اهالی روستای "مادما" در نابلس، با وسیله تیزی که در اختیار داشت، زندانبان صهیونیستی را از ناحیه صورت هدف قرار داد.

این حادثه که دومین مورد از حملات اسرا به زندانبانان صهیونیست طی دیروز چهارشنبه بود، در واکنش به اقدامات سرکوبگرانه عناصر پلیس و زندانبانان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی صورت گرفت. اسرای فلسطینی همچنین با فریادهای الله اکبر اعتراض خود را به سرکوبگری عناصر زندان های صهیونیستی نشان دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت نیز اعلام کرده بود که یک افسر صهیونیستی ظهر دیروز جمعه در حمله یک اسیر فلسطینی به نام "خالد سیلاوی" زخمی شده بود. اداره زندان های صهیونیستی این اسیر فلسطینی را به سلول انفرادی منتقل کرده است.

در همین راستا، عیسی قراقع رئیس هیات رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین شامگاه دیروز چهارشنبه تاکید کرد که اوضاع اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی به شدت وخیم است و در تمامی بخش های زندان حالت آماده باش اعلام شده است.

قراقع در گفتگوی تلفنی با "الرساله نت" تصریح کرد که نزدیک به ۴۰۰ پلیس صهیونیست مسلح، در واکنش به حمله یک اسیر فلسطینی به نام "خالد سیلاوی" به زندانبان صهیونیست، به شکل وحشیانه ای به زندان نفحه حمله کردند.

وی افزود که رژیم صهیونیستی این زندان را به صورت کامل به محاصره خود درآورده و این منطقه را منطقه ممنوعه نظامی اعلام کرده است و حتی به وکلا و طرف های دیگر هم اجازه ورود به این زندان به منظور کسب اطلاع از حوادث جاری در داخل آنرا نمی دهد و در حال حاضر به بخش های ۲ و ۱۲ حمله کرده است.

قراقع تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به شکل وحشیانه ای به تمامی اسرای دربند زندان نفحه حمله می کند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.